« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

a) stwierdzenie quorum,

c) głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.

4. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Turawa.

7. Przedstawienie sprawozdania z realizacji budżetu Gminy Turawa za 2024 r.

8. Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Turawa za 2024 r.

9. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy i opinia RIO o wniosku Komisji w sprawie udzielenia absolutorium.

12. Podjęcie uchwał.

d) Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr XIV/88/2012 w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Turawa oraz jej jednostkom podległym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga będzie stanowić pomoc publiczną oraz wskazania podmiotów uprawnionych poudzielania tych ulg

13. Sprawozdanie z realizacji "Rocznego programu współpracy Gminy Turawa z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024".

14. Informacja o podjętych Zarządzeniach Wójta gminy w sprawie zmiany budżetu Gminy.

15. Przedstawienie pism skierowanych do Rady Gminy.

16. Wolne wnioski i zapytania radnych.

18. Zakończenie obrad i zamknięcie Sesji Rady Gminy Turawa.

« Powrót do strony głównej