Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
5.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
6.
Informacja o realizacji wniosków radnych.
7.
Przyjęcie stawek podatkowych na 2025 r.
8.
Podjęcie pozostałych uchwał.
a)
Uchwała w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2025 – 2027.
b)
Uchwała w sprawie „Rocznego programu współpracy Gminy Turawa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
c)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji
d)
Uchwała w sprawie przyjęcia Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Turawa na lata 2024-2027
e)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2024 r.
f)
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej
9.
Przedstawienie głównych założeń do projektu budżetu na 2025 r.
10.
Informacja o podjętych Zarządzeniach Wójta Gminy w sprawie zmiany budżetu Gminy.
11.
Przedstawienie pism skierowanych do Rady Gminy.
12.
Wolne wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
13.
Odpowiedź na złożone wnioski i zapytania radnych.
14.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
15.
Zakończenie obrad i zamknięcie Sesji Rady Gminy Turawa.