Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami z protokołu z ostatniej sesji.
2.
Informacja o realizacji wniosków radnych.
3.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
4.
Sprawozdanie Wójta z działalności spółek, których udziały ma gmina oraz z przynależności do związków i stowarzyszeń, w których zasiadają przedstawiciele Gminy.
5.
Działalność LZS i OSP na terenie Gminy Turawa.
a)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość na okres dziesięciu lat,
b)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2024r.,
c)
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
d)
Uchwała w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru wsi Zawada - uchwała wprowadzona na 7 dni przed sesją
7.
Analiza oświadczeń majątkowych.
8.
Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu gminy.
9.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
10.
Wolne wnioski i zapytania radnych.
11.
Odpowiedzi na złożone wnioski i zapytania radnych.
12.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
13.
Zakończenie obrad i zamknięcie sesji Rady Gminy Turawa.