« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

a) Otwarcie obrad,

b) Wręczenie zaświadczenia nowo wybranemu radnemu,

c) Ślubowanie radnego,

d) Stwierdzenie quorum,

e) Przedstawienie porządku obrad,

f) Głosowanie nad ewentualnymi poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.

2. Powołanie Komisji Wnioskowej.

3. Działalność Spółki Wodnej na terenie Gminy Turawa w 2023 roku i plan na 2024.

4. Analiza gospodarki odpadami komunalnymi w gminie Turawa za 2023 r.

5. Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Turawa za lata 2022-2023.

6. Informacja o realizacji inwestycji zaplanowanych na 2024 r.

7. Stan przygotowań do sezonu turystycznego.

8. Ocena zasobów z Pomocy Społecznej - Uchwała w sprawie przyjęcia "Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy turawa za 2023 r."

9. Podjęcie uchwał.

a) Uchwała w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turawie za rok 2023 wraz z wykazem w zakresie potrzeb pomocy społecznej w Gminie Turawa,

b) Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych,

c) Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości,

d) Uchwała w sprawie opłaty targowej,

e) Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Turawa,

h) Uchwała w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Rewizyjnej - uchwała wprowadzona na 7 dni przed sesją

10. Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu Gminy.

12. Wolne wnioski.

13. Odpowiedź na złożone wnioski.

14. Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.

15. Zakończenie obrad i zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej