Porządek obrad
b)
Wręczenie zaświadczenia nowo wybranemu radnemu,
e)
Przedstawienie porządku obrad,
f)
Głosowanie nad ewentualnymi poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
2.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
3.
Działalność Spółki Wodnej na terenie Gminy Turawa w 2023 roku i plan na 2024.
4.
Analiza gospodarki odpadami komunalnymi w gminie Turawa za 2023 r.
5.
Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Turawa za lata 2022-2023.
6.
Informacja o realizacji inwestycji zaplanowanych na 2024 r.
7.
Stan przygotowań do sezonu turystycznego.
8.
Ocena zasobów z Pomocy Społecznej - Uchwała w sprawie przyjęcia "Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy turawa za 2023 r."
a)
Uchwała w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turawie za rok 2023 wraz z wykazem w zakresie potrzeb pomocy społecznej w Gminie Turawa,
b)
Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych,
c)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości,
d)
Uchwała w sprawie opłaty targowej,
e)
Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Turawa,
f)
Uchwała w sprawie zmiany budżetu na 2024 r.
g)
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
h)
Uchwała w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Rewizyjnej - uchwała wprowadzona na 7 dni przed sesją
10.
Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu Gminy.
11.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
13.
Odpowiedź na złożone wnioski.
14.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
15.
Zakończenie obrad i zamknięcie sesji.