Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
2.
Informacja o realizacji wniosków radnych.
3.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
4.
Ocena stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz przebiegu sezonu turystycznego.
5.
Analiza bieżących remontów dróg powiatowych.
a)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego współdziałania gmin wchodzących w skład aglomeracji Turawa, przy realizacji zadania polegającego na dokonaniu przeglądu obszarów i granic aglomeracji Turawa oraz aktualizacji obszaru i granic aglomeracji Turawa, w przypadku wystąpienia takiej konieczności w wyniku przeprowadzonego przeglądu,
b)
Uchwała w sprawie ustalenia opłat za pobyt i wyżywienie dziecka w Gminnym Żłobku „Promyczki” w Kotorzu Małym,
c)
Uchwała w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na obszarze Gminy Turawa,
d)
Uchwała w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części wsi Turawa,
e)
Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr V/39/2024 Rady Gminy Turawa z dnia 30 sierpnia 2024 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Turawa oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu,
f)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2024r.,
g)
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
h)
Uchwała w sprawie udzielenia dotacji w 2025 roku na realizację zadań w zakresie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków – uchwała wprowadzona zmianą porządku obrad
7.
Realizacja budżetu gminy za I półrocze 2024 r.
8.
Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu gminy.
9.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
10.
Wolne wnioski i zapytania radnych.
11.
Odpowiedzi na złożone wnioski i zapytania radnych.
12.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
13.
Zakończenie obrad i zamknięcie sesji Rady Gminy Turawa.