Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
2.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
3.
Informacja o realizacji wniosków.
a)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości na okres do 3 lat.
b)
Uchwała w sprawie uchylenia uchwały Rady Gminy Turawa nr XXXVIII/259/2022 z dnia 27 stycznia 2022 r. w sprawie określenia minimalnych stawek dzierżawy gruntów i stawek czynszu za lokale użytkowe oraz opłat za umieszczenie reklam poza pasem drogowym na terenie Gminy Turawa.
c)
Uchwała w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności.
d)
Uchwała w sprawie ustalenia ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej
e)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego.
f)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.
g)
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Turawa - AUTOPOPRAWKA
h)
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Turawa - uchwała wprowadzona na 7 dni przed sesją
5.
Realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych i obiektów komunalnych.
6.
Informacja o pracy Wójta Gminy w II półroczu 2024 r. i o realizacji uchwał podjętych w II półroczu 2024 r.
7.
Sprawozdanie GOPS z zabezpieczenia podopiecznych w okresie zimowym, stan bezrobocia na terenie Gminy, stan służby zdrowia na terenie Gminy.
8.
Przyjęcie planów pracy stałych Komisji Rady Gminy na 2024 r. i przedstawienie sprawozdania z pracy komisji w minionym roku.
b)
Komisji Oświaty, Zdrowia i Partnerstwa,
c)
Komisji Ładu, Porządku i Rolnictwa,
d)
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
9.
Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu Gminy.
10.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
12.
Odpowiedź na złożone wnioski.
13.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.