Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
2.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
3.
Informacja o realizacji wniosków radnych i Komisji RG.
4.
Informacja o realizacji inwestycji zaplanowanych na 2025 r.
5.
Informacja o działalności spółki WiK Turawa.
a)
Uchwała w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/144/2020 Rady Gminy Turawa z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Turawa
b)
Uchwała w sprawie przyjęcia Raportu z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 – 2025 za rok 2024
c)
Uchwała o przystąpieniu do sporządzania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Turawa na lata 2026 - 2032
d)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.
e)
Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Turawa
7.
Informacja o podjętych Zarządzeniach Wójta Gminy w sprawie zmiany budżetu Gminy.
8.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
9.
Wolne wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
10.
Odpowiedzi na złożone wnioski.
11.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
12.
Zakończenie obrad i zamknięcie sesji Rady Gminy Turawa.