« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

a) stwierdzenie quorum,

b) przedstawienie porządku obrad,

c) głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.

3. Powołanie Komisji Wnioskowej.

4. Ocena stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz przebiegu sezonu turystycznego.

5. Podjęcie uchwał.

b) Uchwała w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Turawa

c) Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru administracyjnego wsi Kotórz Mały i części miejscowości Węgry przy ulicy Węgierskiej

d) Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Terenu Usług Publicznych i Komercyjnych wsi Zawada, Gmina Turawa

e) Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Opolskiemu

f) Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.

g) Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Turawa

6. Realizacja budżetu gminy za I półrocze 2025 r.

7. Sprawozdanie Wójta z działalności spółek, w których udziały ma gmina oraz z przynależności do związków i stowarzyszeń, w których zasiadają przedstawiciele Gminy.

8. Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu gminy.

9. Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.

10. Wolne wnioski i zapytania radnych.

11. Odpowiedzi na złożone wnioski i zapytania radnych.

12. Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.

13. Zakończenie obrad i zamknięcie sesji Rady Gminy Turawa.

« Powrót do strony głównej