Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
2.
Informacja o realizacji wniosków radnych.
3.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
4.
Ocena stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz przebiegu sezonu turystycznego.
a)
Uchwała w sprawie zatwierdzenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. na lata 2025-2029”
b)
Uchwała w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Turawa
c)
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru administracyjnego wsi Kotórz Mały i części miejscowości Węgry przy ulicy Węgierskiej
d)
Uchwała w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Terenu Usług Publicznych i Komercyjnych wsi Zawada, Gmina Turawa
e)
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Opolskiemu
f)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.
g)
Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Turawa
6.
Realizacja budżetu gminy za I półrocze 2025 r.
7.
Sprawozdanie Wójta z działalności spółek, w których udziały ma gmina oraz z przynależności do związków i stowarzyszeń, w których zasiadają przedstawiciele Gminy.
8.
Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu gminy.
9.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
10.
Wolne wnioski i zapytania radnych.
11.
Odpowiedzi na złożone wnioski i zapytania radnych.
12.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
13.
Zakończenie obrad i zamknięcie sesji Rady Gminy Turawa.