Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami z ostatniej sesji.
2.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
3.
Informacja o realizacji wniosków.
4.
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi w gminie Turawa za 2024 rok.
5.
Stan przygotowań do sezonu turystycznego.
a)
Uchwała w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turawie za rok 2024 wraz z wykazem w zakresie potrzeb pomocy społecznej w Gminie Turawa
b)
Uchwała w sprawie przyjęcia „Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Turawa za 2024 rok”
c)
Uchwała zmieniająca uchwałę nr XII/88/2025 Rady Gminy Turawa z dnia 28 marca 2025 r. w sprawie trybu udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla niepublicznych szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, prowadzonych na terenie Gminy Turawa
d)
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość na okres do trzech lat
e)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.
f)
Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Turawa
7.
Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu Gminy.
8.
Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
9.
Wolne wnioski, zapytania i interpelacje radnych.
10.
Odpowiedź na złożone wnioski.
11.
Przedstawienie Protokołu Komisji Wnioskowej.