« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe.

a) stwierdzenie quorum,

c) głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.

3. Informacja o realizacji wniosków radnych.

4. Podjęcie uchwał.

5. Funkcjonowanie oświaty i przygotowanie do nowego roku szkolnego 2025 - 2026.

6. Stopień realizacji inwestycji przyjętych w planie inwestycyjnym na 2025 r.

7. Informacja o pracy Wójta Gminy w I półroczu br.

8. Informacja Wójta o realizacji uchwał podjętych w I półroczu br.

9. Informacja o podjętych Zarządzeniach Wójta Gminy w sprawie zmiany budżetu Gminy.

11. Wolne wnioski i zapytania radnych.

12. Odpowiedź na złożone wnioski i zapytania radnych.

14. Zakończenie obrad i zamknięcie Sesji Rady Gminy Turawa.

« Powrót do strony głównej