Porządek obrad
b)
przedstawienie porządku obrad,
c)
głosowanie nad poprawkami do protokołu z ostatniej sesji.
2.
Powołanie Komisji Wnioskowej.
3.
Informacja o realizacji wniosków radnych.
a)
Uchwała w sprawie Regulaminu korzystania z akwenów wodnych oraz terenów rekreacyjnych stanowiących własność Gminy Turawa
b)
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Turawa, obejmującego obrzeża Jezior Turawskich
c)
Uchwała w sprawie utworzenia placówki wsparcia dziennego
d)
Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025r. - AUTOPOPRAWKA
e)
Uchwała w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Turawa - AUTOPOPRAWKA
f)
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru wsi Zawada - uchwała wprowadzona na 7 dni przed sesją
5.
Funkcjonowanie oświaty i przygotowanie do nowego roku szkolnego 2025 - 2026.
6.
Stopień realizacji inwestycji przyjętych w planie inwestycyjnym na 2025 r.
7.
Informacja o pracy Wójta Gminy w I półroczu br.
8.
Informacja Wójta o realizacji uchwał podjętych w I półroczu br.
9.
Informacja o podjętych Zarządzeniach Wójta Gminy w sprawie zmiany budżetu Gminy.
10.
Przedstawienie pism skierowanych do Rady Gminy.
11.
Wolne wnioski i zapytania radnych.
12.
Odpowiedź na złożone wnioski i zapytania radnych.
13.
Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
14.
Zakończenie obrad i zamknięcie Sesji Rady Gminy Turawa.